
Söisitkö sinä Twitter-teemaisia sipsejä? Sosiaalinen media valtaa nyt myös ruokakaupat
Twitterin ja Facebookin kaltaiset sosiaaliset mediat ovat tänä päivänä oleellinen osa monen arkipäivää. Nyt some-hehkutus on kuitenkin viety askeleen pidemmälle. Ison-Britannian päivittäistavarakauppoihin saapuu nimittäin lähiaikoina Twitter-teemaisia sipsejä.
Perunaherkku on saanut nimen Mashtags. Birds Eye -yhtiön uutuusherkussa perunaa on muotoiltu muun muasssa hashtagin ja @-merkin muotoon. Mashtags-sipsit saapuvat Ison-Britannian kauppojen hyllyille tämän kuun lopussa, Daily Mail -lehti kertoo.
Erikoisen herkun Suomeen saapumisesta ei ole mitään tietoja. Birds Eyen Pete Johnson on kommentoinut Mashtags-tuotetta sanomalla, että yhtiö toivoo sen saavan vastakaikua erilaisilta ihmisryhmiltä. Mies myös toivoo että erikoisen muotoiset sipsit saavat aikaan keskustelua ruokailuhetkien yhteydessä.